Presentació

La Fundació Carreu, inscrita al Registre de Fundacions amb el número 3150, té com a objecte ajudar els estudiants catalans a dur a terme els estudis universitaris a Catalunya o arreu del món, facilitant-los recursos econòmics que els ajudin a pagar, totalment o parcialment, el cost dels estudis i les despeses associades, com l’habitatge i la manutenció.

Els destinataris dels ajuts podran també ser estudiants no universitaris als qui la concessió dels ajuts els pugui facilitar la decisió d’optar pels estudis universitaris.

La Fundació Carreu és una entitat social sense ànim de lucre que té com a finalitat ajudar els estudiants catalans a dur a terme els estudis universitaris a Catalunya o arreu del món, o ajudar a aquells estudiants no universitaris als qui la concessió d’ajuts pugui facilitar la decisió d’optar pels estudis universitaris.

La nostra activitat se centra bàsicament en facilitar-los recursos econòmics que els ajudin a pagar totalment o parcialment, el cost dels estudis i les despeses associades, com l’habitatge i la manutenció.

La Fundació Carreu és una institució de recent creació que es caracteritza per disposar d’una estructura gestionada per un patronat compromès, així com d’un patrimoni i uns recursos que garanteixin els objectius dels seus fundadors.

La Fundació, per complir amb les seves finalitats, duu a terme activitats directament així com en col·laboració amb altres entitats o persones que vulguin contribuir en la consecució d’aquestes.

El principal objectiu de la Fundació és crear els recursos necessaris per atendre les diferents necessitats dels estudiants catalans.

La Fundació assumeix uns valors propis que es troben presents en totes aquelles actuacions passades, presents i futures de la institució i que constitueixen els eixos rectors de les activitats que duu a terme l’entitat, i són els següents:

• Compromís social, entès com el compromís de construir una societat millor, on els destinataris de les activitats de la Fundació són els estudiants, que per la seva situació personal tenen menys oportunitats.
  • Responsabilitat, en garantir que les actuacions de l’entitat es duen a terme eficaçment.
  • Integritat i transparència, en el sentit de realitzar les activitats amb honestedat i transparència, mantenint un comportament basat en la bona fe, que transmeti credibilitat a l’entorn.

Patronat

Els membres del patronat actual de la Fundació són els següents:

MEMBRES

Sra. Maria Assumpta Raurich Santaló