La Fundació amb l’objectiu d’acomplir amb les seves finalitats fundacionals, desenvolupa les activitats que el Patronat considera necessàries directament i/o en col·laboració amb altres entitats, institucions o persones, d’acord amb el que estableix la normativa sobre fundacions. En concret, a fi de dur a terme la finalitat fundacional, la Fundació desenvolupa les activitats que, sense ànim exhaustiu, s’enumeren a continuació:

• Realitza o col·labora en accions de promoció dels estudis universitaris.
  • Col·labora amb altres Fundacions o Entitats que comparteixen la finalitat de la Fundació.
  • Concedeix beques, premis, ajuts i subvencions als estudiants que planegin ingressar a la universitat i que – complint els criteris establerts pel Patronat de la Fundació – es verifiquin que necessiten ajuda econòmica per fer-ho possible.
  • I du a terme totes les activitats que, a criteri del Patronat, serveixin per a un millor acompliment de les finalitats fundacionals.